Friday 28 August 2015

Before

Assalamualaikum. Dah lama rasa nya tak bertandang kat sini. Aku pun tak pasti. Cerita apa yang aku nak merepek kali ni.

Mmm.. okay.. dapat dah idea. Cerita pasal aku sebelom melangkah kaki ke ijazah pertama aku. Wah baget gila tajuk cerita kan.

Aku mula kan dengan elok habis diploma la.. panjang sikit boleh merapu.

Balik dari hari akhir aku kat uitm hari tu aku balik sendiri je. Almaklom lah dah bawak kereta, packing barang dan balik la sorang.

Awal cuti  hari tu aku duduk rumah je. Dekat sebulan lebih jugak la aku duduk je tak buat pape. Bila bapak aku bising baru le aku g mintak keje kt kilang.
Asal nye aku malas nk ade title minah kilang tu. Tp niat yang aku pasang 1 je. Nak keje cari duit tu je.

Merasa la aku kje dua bulan lebih. Banyak jgak yg aku belajar tentang perangai orang. Penat nk layan. Berkomunikasi dengan bangsa asing. Ade di antara dorg yangg ok.. dan ada yang menyakitkan hati. Apa pn aku da merasa lalu semua tu.

Mm aku da gntok la.. nti sambung

No comments:

Post a Comment